Conversatia

December 6, 2012 · Bagat la Blegisme, Incontrari, Ioropa 

…pă blog, în comentarii.

habarnam December 3, 2012 at 6:35 PM
`nu știu un exemplu de națiune care s-a ridicat pe baza trimiterii de proprii cetățeni la muncă în afara țării.
Poate știi tu.`

Chiar stiu> italia – sfarsitul secolului 19 inceputul secolului 20..veneau la munca in Romania la cherestea sau in domeniul petrolier.. cum poti sa ridici o natiune apoi? Pai cei plecati la munca in eu prind know.how(si nu, nu neaparat know.how asupra spalarii veceurilor sau culesului capsunilor, ci know how asupra comportamentului intr.o societate, asupra civismului, dar si a antreprenoriatului ..aluia sanatos, si nu cu `cu statul`)
2. sunt peste 50.000 de studenti care invata in strainatate anual…pai in primul rand scapa de un SISTEM (ala cu multe plagiate si cu diplome sa fie diplome, ca si asa ne angajaza unchiu’ marcel)
In al doilea rand, studentul roman traieste in comunitati cosmopolite, si nu o sa vrea sa (mai) bombardeze Ungaria sau Polonia, caci l.a cunoscut acolo pe colegul Istvan si pe colegul Alek, care erau baieti de treaba, ca el, si nu monstrii sangerosi gata sa puna mana pe micuta (si brava, nu.i asa?) noastra tarisoara. Stereotipurile se reduc mai usor atunci cand intri in contact direct cu alte comunitati. Ceea ce iti recomand si tie.

3. raman acolo. Da, si? In primul rand nu mor de foame pe aici si nu sunt o greutate pentru statul roman(ajutor de somaj, burse sociale, etc). In al doilea rand, si cel mai important, sunt in interiorul unei Comunitati, al unui SPATIU COMUN. Oricum au proprietati in Romania(pamanturi, case construite/in constructie sau ceva planuri de INVESTITII) dar si rude.

Eu iti scriu cifre:
Peste 3 milioane care aduc in tara 4miliarde anual..4 miliarde care sprijina economia locala. Cum? Pai sunt intregi retele din tara care se bazeaza pe banii trimisi …se contruiesc case in Romania de catre muncitori romani cu banii aia…se cumpara alimente de la comercianti romani cu banii aia, parintii, bunicii urca pe scara statusului social cu ajutorul banilor aia.
………………………………………………………………………………………..
“ Plus că… dacă muncești LEGAL în străinătate, apăi trebuie să plătești și taxele străinilor.“
da, dar au si beneficiile `strainilor’. Adica ajutor de somaj net superior celui din Romania, pe care multi investesc in Romania, dar si asigurari medicale sau alte facilitati fiscale.
……………………………………………………………………………………
“` Și ce faci cu nea Vasile când vine ‘napoi acasă?“`
pai asta e treaba ta, ai timp pana se intoarce nea vasile sa.i creezi un cadru institutional , social si comercial propice. De ce ai timp? Pentru ca pe nea vasile l.au luat `strainii` de pe cap`(vezi somaj, bursa sociala, nemultumire si agitatie sociala) ba mai mult, nea vasile ala care inainte de intrarea in ue te costa pe tine stat roman, dar acum aduce si bani…ei bine nea vasile vine schimbat, trecut prin civilizare(da, asta e cuvantul) vine cu idei noi pe care vrea sa le puna in practica(statul roman trebuie doar sa.i asigure cadrul…
…………………………………………………………………………………………..
““ În schimb, Brucselu’ zice că România “are la dispoziție” kkălău de parale.
Dar vaiii… dar ce să vezi… trebe să-i justifici, să scrii propuneri, să faci rapoarte și analize nenumărate… economice, ergonomice, ecologice și câte și mai câte.“`

Pai..e perfect…poate asa invata si Romania sa investeasca CU CAP in ceva..sa inveti sa construiesti sis a reconstruiesti Romania cu ajutor european…

“BĂI FRATE! Da’ chiar nu se-ntreabă nimeni DE CE România nu trage mai mult de la Uie, decât trimite la Uie?!?
Implicația argumentului tău e că suntem proști, nu știm cum, că dac-ar fi, nu s-ar mai povesti și astea-alea.”

In legatura cu raportul dat primit…toate argumentele tale sunt penibile…

Si in conditiile in care noi am absorbit doar 10 la suta din fonduri, tot e mai mult decat am contribuit…deci am luat mai mult decat am dat..deci si prin calcul stupid.simplist e de bine

…..
“ Regulile sunt făcute în așa fel încât să nu poată fie îndeplinite… nu de România, în orice caz.“

Ale dreaqlui terorii conspirationiste..ce se face tarisoara noastra de bravi si cinstiti oameni ca toti vor sa ne fure si ca pun conditii ce nu pot fi indeplinite aia rai si duri care vor doar sa ne faca rau.
Da bine la fraieri si la neputinciosi sa scrii ca de fapt nu noi nu suntem in stare, ci ei sunt rai …
Si aici revin la speranta numita oamenii ce au fost in strainatate si incep sa cunoasca mecanismele sociale din interiorul UE…care nu se plang ca toti ne fura, ci pun osul la munca si incep sa reconstruiasca Romania.

………
“ Normal, nu se pune problema că pentru ăia 33 dă melearde, în funcție de ce vrei să faci cu ei, trebe să mai bagi de la tine încă ceva melearde; plus să faci hârțogăraie la greu…`
Nu fi naiv! Si sper ca nu esti nici indoctrinat de vreun securist nationalist.
Romania are de facut o groaza pentru dezvoltarea sa. Esti de acord? ESTE IN INTERESUL ROMANIEI SA FACA PROIECTE IN DEZVOLTARE . Ca UE ajuta acest proces cu bani( multi, nerambursabili niciodata) ar trebui sa fie un motiv de bucurie, nu crezi? In plus, faptul ca se asigura ca respectam o metodologie de bun simt ca sa ne invete in viitor cum se fac asemenea proiecte cu cap, este dezirabil unei cheltuiri dupa ureche a banilor.Poti sa gandesti logic? Mi-ai da dreptate, sunt sigur.
……..
„ Întreb, deci, ca prostu’ : de ce să trimit bani la Brucsel, în loc să-i cheltuiesc io cum știu mai bine…”
Problema este ca habar nu avem cum sa-i cheltuim. 17 ai de cheltuieli destepte a banilor nu te-au lamurit?
………………..
„Ia vezi tu cine trage cei mai mulți bani de la Uie… prin CAP.
……
Egzact… Marele Paris.”
O sa pretind ca esti bine intentionat si ca poti intelege un argument rational. Franta este in interiorul „ Uniunii/ Comunitatii” de la inceputurile sale din anii 50. Romania de abia acum in 2012 isi stabileste microregiunile. Asa-numitele GAL-uri, menite sa atraga structural si inteligent fondurile. GAL-urile se legalizeaza in sens juridic lunile astea, in prezent… Este vina strainilor ca de abia acum ne miscam?
…………………..
Referitor la NATO, inca o data, pe puncte:
1. Calitatea pregatirii oamenilor este net superioara acum decat in perioada preaderare. Punct.
Sper ca e clar asta si pentru un copil de clasa intai. Faptul ca soldatii romani interactioneaza cu un mediu profesionist, din care invata multe, le da perspectiva schimbarii mediului de acasa.
2. In privinta suportului cumparat. De la armament la avioane, tancuri etc. Cumparam de la ei. De acord cu tine aici. Problema vine la modul CUM Cumparam. In tratatul NATO nu e stipulat nicaieri ca decidentii romani trebuie sa ia cele mai RETARDATE decizii in privinta achizitiilor. Caz concret: achizitia de avioane multirol: I.a pus Vlad Petreanu sa cumpere harburi la mana a treia de la portughezi, pe care sa dea peste 900 de milioane euro(cu antrenament si armament) ? Cand puteau alege o optiune, supriza…tot din interiorul NATO, de 2 miliarde platite in transe, cu offset de 1 miliard (bani reintorsi in economia locala, adica in fabrici si pregatire personal de pe teritoriul Romaniei)
3. Strainii negociaza dur si vor sa-si maximizeze profitul. Nimic anormal aici. E vina lor ca negociaza cu presuri si/sau cu indivizi-interese?
4. In legatura cu bazele. Sunt pe teritoriul Romaniei. Vor ramane pe teritoriul Romaniei. Tehnologia este asimilata de romani. Crede-ma ca stiu ce spun. Bazele alea facute de american, raman romanilor, ca doar nu le iau cu ei acasa.
…………………………
Referitor la Ucraina:
Esti hilar. Cu ce a ajutat Romania? A AVUT LOC CEA MAI MARE ADAUGARE TERITORIALA LA SUPRAFATA ROMANIEI DIN 1919 INCOACE. In plus, dupa cate stiu eu , dar si presa, exista ceva zacaminte de petrol pe langa insula Serpilor. Te prinzi tu de restul…esti destept.
…………………….
„În orice schemă de război, România nu contează.”
Asta s-a schimbat dupa 2001. Mai multe detalii pe blog la amicul turambarr.
Astept raspuns, dar si alte pareri, gazduite sper fara injuraturi din partea lui Vlad Petreanu. Numai bine

1 1 Rate This
REPLY

.
.
.
.
.

Dă la Petreanu citire, zic.
Fin’că nu se mai publică la el ce latru io… punem acilea, nu?
Păi… ce mama dreaq’… dacă el cenzurează, ca în Siria… fac și io ca Mambo Siria:

.
.
.
.

Scuzoaie, alea… io mai trebe să și muncesc, nu doar să comentez…

1

“…italia – sfarsitul secolului 19 inceputul secolului 20..veneau la munca in Romania la cherestea sau in domeniul petrolier…”

Domnia lu’ Carol I-uil, zici?
Șiiii… cam câți italieni au venit la muncă în România?
Fooo… un meleon?
Două?
O mie?
Tăiau la cherestea și dădeau la pompă să scoată țițeiu’?
Bănuiesc că au tăiat toți copacii din Dobrogea și au pompat tot petrolu’ d-acolo, așa se esplică geografia curentă…

http://en.wikipedia.org/wiki/Italians_of_Romania

Și din ce bani făceau și trimiteau acasă, au ridicat Italia din kkat?
Italia e un exemplu nepotrivit, ca să nu zic prost.

“…Between 1900 and World War I 9,000,000 Italians left, most from the south and most going to either North or South America.[7] However, another source claims that most Italian emigrants were from Northern Italy.[6]
As the number of Italian emigrants abroad increased, so did their remittances, thus encouraging further emigration even in the face of factors that might logically be thought to decrease the need to leave such as increased wages at home. This has been termed “persistent and path-dependent emigration flow”;[7] that is, friends and relatives who leave first send back money for tickets, and help relatives as they arrive…”

Italia s-a ridicat din mizerie datorită fasciștilor – poate nu ne place, da’ asta-i realitatea.
În nici un caz din cauza celor care plecau la muncă în străinătate – italienii când plecau, plecau DE TOT.

Dar să revenim la căpșunarii noștri.
Da, prind o spoială de civilizație, de comportament social, alea. Dar durează un minim de 2-3 ani să se lipească… și odată ce s-a lipit, gândirea se schimbă – nu mai gândesc ca românii, ci ca nemții, englezii, americanii, canadienii. Mulți nu se mai întorc – nu fiindcă n-ar vrea – ci fiindcă nu se mai potrivesc cu mediul mioritic.

Rămân la părerea mea: O națiune nu se ridică pe bază de bani trimiși din străinătate – indiferent că de la vin din ajutoare de la FMI ori din ce trimit oamenii plecați la muncă în străinătate. Nu construiești o economie la nivel de stat suveran în felul ăsta, deși recunosc că asta e teoria curentă dâmbovițeană.
O societate clădită pe “dăruială” – indiferent că vine de la socru’ mare (Uie) ori ăla mic (FeMei) … n-are viață lungă, zic io.

2

“…peste 50.000 de studenti care invata in strainatate anual…pai in primul rand scapa de un SISTEM (ala cu multe plagiate si cu diplome sa fie…”

Păi, nu ziceai tu că ăia plecați la munci prind “nău-haul” dă comportament?

Curând se fac 23 de ani de când l-am mătrășit pă Ăl Bătrân… Nicolae, nu Mircea… și nu văz rezultatele “dășchiderii” către hoccident și cilivizație.
Da’ știu că am avut destui “ștudenți” studiați în occident.
Cincizeci de mii, după numărătoarea ta.
Nu se văd rezultatele.
Plagiatorii au “studii în străinătate” foarte impresionante în siviuri, nu?

Nu știu mulți români care vor să bombardeze Polonia; știu că românii au cucerit Budapesta de 2 ori. I-am bătut pe unguri cinstit și lăutărește – nu văd de ce mai e nevoie să repetăm.

“…Ai noștri tineri la Paris învață/
La gât cravatei cum să-i lege nodul…”

Metaforic vorbind, situația e aceeași.

3

“…primul rand nu mor de foame pe aici si nu sunt o greutate pentru statul roman…[....] miliarde care sprijina economia locala. Cum? Pai sunt intregi retele din tara care se bazeaza pe banii trimisi…”

Departe de a fi un motiv de mândrie, e o dovadă de neputință din partea statului.
De incapacitate.
De incompetență.
Momentul în care o națiune exportă oameni, în loc de plusvalo… PTIU-PTIU, DRACE! iar îl pomenesc pe Marx… produse și bunuri, vreau să zic… ăla e momentul în care pornim pe o spirală descendentă.
S-or fi cumpărând alimente de la comercianții români cu banii ăia, nu zic nu; ceapă din Turcia… roșii din Bulgaria, vin din Franța… ciungă din America… pufuleți din Italia… struguri din Portugalia… căpșuni (sic!) din Spania…
N-am să zic nimic despre cum urcă părinții și bunicii pe scara “statusului” (?) social; că n-am ce să zic… doar mă holbez la ce-ai scris și zic în sinea mea: “Băh… ăsta/asta chiar crede ce scrie?!?”

“…cel mai important, sunt in interiorul unei Comunitati, al unui SPATIU COMUN…”

Ăsta-i argumentul pentru înființarea ceapeurilor și colhozurilor. Poate merge la ovrei, la chibuțurile lor… da’ nici măcar falansteru’ dă la Scăieni n-a fost plin dă “succesuri”.
Un spațiu comun lipit din multe naționalități și culturi… da, știu exemple: Iugoslavia, URSS…
Nu merge nene, nu merge!
Dragoste cu sila nu se poate!
Ori… asta-i definiția Comunității Ioropene, care este!

Se văicărea dom’ Petreanu că de ce nu suntem ca nemții.
Nu suntem mai proști ca ei, nici mai leneși.
Doar GÂNDIM altfel.
Asta nu se poate modifica prin “colectivizarea” Ioropei…
Oamenii sunt diferiți, gândesc diferit – nu poți să faci o Uniune unde să ne fie bine la toți… și la vară cald.

Nu-i posibil să faci asta nici măcar la nivel național, dară-mi-te la nivel suprastatal.
Nici măcar la nivel de bloc de Drumu’ Taberii.
Nici măcar la nivel de scară de bloc de 10 etaje.
Ar fi greu până și la nivel de etaj.

Unora o să le fie mai cald, alții n-o să-și plătească întreținerea că n-au de unde.
În alte cuvinte, fix ce se întâmplă azi în Comunitatea Ioropeană.

“… beneficiile `strainilor’. Adica ajutor de somaj net superior celui din Romania, pe care multi investesc in Romania…”

Asta e chiar mișto!
Românii stau pe ajutor de șomaj în Străinezia, din care mai și investesc în România!
Eu zic că e momentu’ să plecăm TOȚI, muncim nițel… trecem pă șomaj străinez și începem să investim în România!
Soluția ideală… perfectă!

Cum zicea nenea Iancu:
“Noi de ce să n-avem faliții noștri?”

“… nea Vasile când vine ‘napoi acasă?“`
pai asta e treaba ta, ai timp pana se intoarce nea vasile sa.i creezi un cadru institutional , social si comercial…”

Cum spuneam mai sus, au trecut 23 de ani de când am împușcat tiranul; 8 ani de când am intrat în NATO; 6 ani de când ne-am “comunizat” europenește.
Tu spui că tragem 4 miliarde de la căpșunari – și că asta e dovadă de progres.
Eu spun că la nivel de națiune, nu văd vreo îmbunătățire – politică, economică, socială ori culturală – dimpotrivă.
Dacă tu o vezi… ce să zic, îl citez pe Petreanu:
“Îmi pare rău, n-am cum să te ajut”

“…invata si Romania sa investeasca CU CAP in ceva..sa inveti sa construiesti sis a reconstruiesti Romania cu ajutor european…”

Daaa… cum zicea tătucu: “Învățați, învățați, învățați!”
Eu zic: “Meserie, te halesc!… da’ n-am scule…”

Spui că am “absorbit” 10% din fonduri… ce înseamnă asta, exact?
Spui că am avut la “dispoziție” 33 de miliarde – deci, după spusele tale, am “absorbit” 3,3 miliarde de euroi.
Nu contest cifrele tale… că doar te-ai bătut cu cărămida-n piept că ești în domeniu, prost să fiu să te contrazic.
Întreb cu umilință… “în nemernicia mea, ca un câine turbat…”
(http://www.youtube.com/watch?v=vxQpAlH5GA4 – pentru cine nu știe)

Cum s-au “absorbit” meleardele alea?
Sub ce formă?
Cât din sumă s-a dus ‘napoi în vest?
Sub formă de consultații, expertize, echipament, servicii, alea?

Hai, că n-ar trebui să fie greu pentru tine… că le ai cu cifrele, că așa ziceai.
Că cu asta te ocupi.

Nu vreau TOATE cifrele… nu TOATE proiectele… doar unu’.
La alegerea ta.
Care e cel mai avantajos la argumentul tău.
Proiectul cu cel mai mic procentaj de plătit bani la străini, zic.

Aștep și provincia.

……………………………………………..

Hai să dau scenariul de “fonduri ioropene”… așa cum îl văz io, din Havana:

România are disponibil 33 dă melearde.
Da’ trebe să facă propunere… nu merge gen:
“Io, Blegu’, vreau meleardele alea să cumpărăm bemveuri la toată lumea!”
Trebe ceva să beneficieze țara…

Hai să facem… pla mea… șosele.

Bine, zice Brucselu’… da cum și în ce fel?

Păi… zice România, facem ca pă vremea lu’ Ceașcă… cu lopata, cu târnăcopu’, cu escavatoru’, alea.
Mai băgăm și ceva militari, că stă degeaba.
Și studenți, care vrea burse moca.
Și ceva țigani, ca să nu mai fure fier vechi.

“Aaaaa…” zice Brucselu’ “…păi nu se poate așa!”
Ai intrat în horă, joci după regulile noastre.
(și de-aici… o întreagă caterincă, de unde reiese că facem mai puține șosele pă an decât făcea tiranul, la preț de stă Ioropa și se miră ce șosele facem…)

……………………………………………..

Corect, am primit mai mulți bani de la Uie decât am dat… prostia mea de câine turbat, carele m-am repezit să mușc mâna care m-a crescut.
Am primit mai mult… PE HÂRTIE!

Am primit mai mult… fin’că așa zice Brucselu’.

Număru’ Unu’… io n-am încredere în cifrele nimănui, indiferent că sunt ale comuniștilor ori ale capitaliștilor.
Io am încredere în ce văz cu ochii mei și urechile mele, când merg pe stradă, prin țară ori prin străinătățuri.
Cifrele raportate… îmi aduc aminte de uluitoarele producții record la hectar, ori declarații sforăitoare din Scânteia din anii ’84-89.

Număru’ Doi: Admițând că cifrele sunt reale (și nu fușerite la Strasburg), vreau să știu cât din suma respectivă a plecat cu veselie ‘napoi în vest, în diferite forme.
Cumpărat echipament meid in germani, frans, alea.
Asfalt făcut în Italia.
Hai, că nu-i rușine… doar vreau să știu cât din bani au rămas în România.
Pariez pe ce vrei tu că jumate a plecat ‘napoi în vest și jumate a rămas în România sub formă de șpăgi, salarii de birocrați și bani de intrare la circ, unde vezi guvernu’ cum se bate cu cărămida’n piept că a făcut și a dres.

……………………………………………..

“…Ale dreaqlui terorii conspirationiste..ce se face tarisoara noastra de bravi si cinstiti…”

Bine tataie, io sunt conspiraționist.
Dar.
Considerând că românii nu sunt proști, studiază în străinătate, câștigă la olimpiade și restu’ de abureli “habarnamice”… cum explici doar 10%?
Hai, că avem oameni isteți în spațiul mioritic… uite, tu, bunăoară…

……………………………………………..

“…Romania are de facut o groaza pentru dezvoltarea sa. Esti de acord? ESTE IN INTERESUL ROMANIEI SA FACA PROIECTE IN DEZVOLTARE…”

Da, sunt de acord.

“…Ca UE ajuta acest proces cu bani( multi, nerambursabili niciodata) ar trebui sa fie un motiv de bucurie, nu crezi?…”

Nu, aici nu sunt de acord. Pomana nu reprezintă ceva pe care m-aș baza vreodată… la nivel de națiune.
La nivel de etnie… funcționează pentru țigani.
Dar eu nu vreau asta – pentru tot spațiul mioritic.
Nu mi se pare viabil.
Furatul, cerșitul, milogeala.
Nu mi se par baze solide de dezvoltare.

Tu ai altă viziune… pentru România – aia unde luăm bani nerambursabili de la străini (în condițiile stabilite de ei, desigur), ne bazăm economia pe bani trimiși de căpșunari și împrumuturi din afară. O Românie unde exportăm oameni și țigani și importăm plasme, ceapă și cartofi – ca preț de a ne simți într-un spațiu comun.

Îți respect viziune de viitor… e a ta, nu?
Dar refuz să particip.

Chestia este… ce te faci cu procentajul SUBSTANȚIAL din toată comunitatea ta și a lui Petreanu… care NU VREA colectivizarea voastră?
Repeți referenduri până iese ce vreți voi?
Taică… asta e rețetă de eșec cu “E” mare…
Să dau exemple istorice?
Neeaaa… că vouă nu vă pasă de istorie.

……………………………………………..

“…faptul ca se asigura ca respectam o metodologie de bun simt…”

Adică, să respectăm metodologia germană, zici?
Bine, băh.

Data viitoare, când mă duc să scot buruienile dă pă mormăntu’ bunicului, care a căzut prizonier la Stalingrad, cu nemții și metodologia lor, și a tăiat copaci în Siberia 6 ani… o să-i zic de teoria ta. O să se distreze.

……………………………………………..

“…Problema este ca habar nu avem cum sa-i cheltuim. 17 ai de cheltuieli destepte a banilor nu te-au lamurit?…”

Deci, avem nevoie de altcineva să gândească pentru noi.
Mișto încredere în sine.
Mai spune de cum avem nevoie de cineva care să gândească pentru noi.
Ia mai zi, mai zi , mai zi!

Ceva… un rege german?
Sigmaringen, alea?
Neeaaah… acuma e Brucselu’…. gândește ei pentru noi.

……………………………………………..

“…pretind ca esti bine intentionat si ca poti intelege un argument rational. Franta este in interiorul „ Uniunii/ Comunitatii” de la inceputurile sale din anii 50. Romania de abia acum in 2012 isi stabileste microregiunile. Asa-numitele GAL-uri, menite sa atraga structural si inteligent fondurile. GAL-urile se legalizeaza in sens juridic lunile astea, in prezent… Este vina strainilor ca de abia acum ne miscam?…”

De ce m-ai suspecta că aș fi rău intenționat?
Doar fiindcă nu-s de acord cu tine și Vlad?
Da, poate fi un argument valid… mioritic chiar.

Argumentul tău e că ăia mai “vechi”… mai “hîrșiți”… trage mai bine, mai mult.
Să mai așteptăm foo’… 50 de ani, o să-i ajungem dîn urmă, poate chiar o să-i și întrecem.
Ăsta era argumentul comunis… o sa tragem din greu… da’ o să ieșim la lumină!
Am ieșit pe dreaq’!
Poate a ieșit Petreanu și Cabral… dansând țonțoroiu’ la teveu… ori tu la comentarii… da’ nu-s sigur despre națiune…

Era un banc vechi… cu comunismu’ și capitalismu’:

Cică… capitalismu’ se îndreaptă cu pași repezi spre prăpastie… noi (comuniștii) o să-i ajungem dîn urmă și o să-i și întrecem!”

Întâmplător, s-a tradus în realitate.

Tu și Vlad vreți să faceți un “rimeic” al filmului.
“Cei 7 Magnifici” e un film mai prost decât “Cei 7 Samurai” – asta e toată lumea de acord.

……………………………………………..

“…pregatirii oamenilor este net superioara…”

Pregătirea nu contează. Gândirea colectivă contează.
Noi nu gândim ca elvețienii.
Noi gândim ca românii… dăm foc la porumbiște și otrăvim puțurile.
După care ne retragem în Moldova.
Ori undeva.

“…bazele. Sunt pe teritoriul Romaniei. Vor ramane pe teritoriul Romaniei. Tehnologia este asimilata de romani…”

Oooh, da!
Să văz io americanii care ne lasă rachetele… asimilate.
O să ne lase barăci, ceva betoane sub formă de piste de aterizare/decolare… și cam atâta.
Nu lași chibrituri pă mâna copiilor.

……………………………………………..

“…A AVUT LOC CEA MAI MARE ADAUGARE TERITORIALA LA SUPRAFATA ROMANIEI DIN 1919 INCOACE…”

0.17 km pătrați.
Că atâta este.
Ne-am tras.
Ești ridicol.
Mai bine o țineai pe aia cu “posibilitățile de petrol subacvatic” – acolo doar sperai că ar fi ceva.

……………………………………………..

“…multe detalii pe blog la amicul turambarr.
Astept raspuns…”

Da, amicul tău, marele specialist militar.
Strategic și geopolitic.
Ăla care dă lince la filme.

Bleah.

……………………………………………..

Bre.
Io nu-s contra ta… doar contra gândirii tale, care este.
Vreau să gândesc cu capu’ meu, nu al Brucselului.
Voi… tu și Petreanu… vreți să gândească alții pentru noi.
Io vă sfătuiesc să vedeți ce-a făcut națiunea pretină și înfrățită… Vietnam… după ce-a văzut că nu merge cu “colectivismu’ ” – nici măcar nu le-a luat mult timp.
Și nu s-au gândit să se comunizeze cu nimenea.

Mișto!(0)Fleoșc!(0)

Comentarii

12 Comentarii to “Conversatia”

  1. R.R on December 6th, 2012 10:20 pm

    Deci!

    N-am putut citi tot. Iarta-mă.

    Am înțeles printre rânduri că Petreanu e cenzurator. Că românii oricum e rasiști cu sine. Invers de cum face orice alt popor.

    Dar am piarit subectul.

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  2. Blegoo on December 6th, 2012 10:51 pm

    Eu nu te-am angajat ca PR pe bază de țîțe mari, ori că ești blondă, ori alte alea.
    Dau bani... vreau nu numai rezultate (alea le face orice fraier, cu spamageală) - vreau PIAR
    de calitate; gândit, nu înfulecat pe nemestecatelea...
    Eh, iar trebuie să apelez la professore...
    Vlad cenzurează, corect... c-așa e în tenis.
    Dar nu aia era miezu' nucii!

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  3. R.R on December 6th, 2012 10:56 pm

    Ce dor imi e de vremea de piar si comentarii la krossfire...

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  4. Blegoo on December 6th, 2012 10:58 pm

    Păi... comentează-l, o să se bucure!
    :-)

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  5. R.R on December 6th, 2012 11:04 pm

    Daca mi-o veni inspiratia. Momentan sunt o leguma post intelectuala.

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  6. Blegoo on December 6th, 2012 11:06 pm

    Adu-mi aminte să nu te mai plătesc în avans.
    :-)

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  7. R.R on December 6th, 2012 11:12 pm

    Ti-am notat in jurnal asta acu vreo 3 ani.

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  8. Blegoo on December 7th, 2012 12:24 am

    Eh... bleg cum sunt... am uitat.
    :-)

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  9. Dragos B on December 11th, 2012 3:27 pm

    " [...]
    Ce te zbați tu frățioare
    Gândul e departe tare
    Și pe colivia mică
    Șade colivia mare
    Nu e chip de evadare.
    [...] "
    --- --- ---

    La

    "Groaza si Inumanitatea"
    November 11, 2012 · Bagat la Blegisme, Ioropa

    nu se mai poate comenta, c-acolo as fi pus randurile de mai sus...

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  10. Blegoo on December 11th, 2012 5:28 pm

    Dragos... pui unde vrei, cine-s io să critichez?
    :-)
    Da, se inchid comentariile la posturi vechi, din cauză de reclame nedorite la medicamente.

    Recunosc că n-am cum să înțeleg în profunzime unele chestii românești.
    Da' le simt... cumva.

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  11. Dragos B on December 15th, 2012 1:02 am

    Pai sa ne conversam p'acilea, dară ... Daca la postarea prima nu se mai poate...
    Hai ca se băgă marfa proaspata...

    Obese Ohio death row inmate should not be executed: parole board
    Reuters - 1 hr ago
    http://m.yahoo.com/w/legobpeng.....13350.html

    CLEVELAND (Reuters) - An Ohio state parole board recommended on Friday that an obese Ohio inmate, who had sought to halt his execution over his weight, should have his sentence commuted to life in prison due to concerns over his legal representation.

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)
  12. Blegoo on December 15th, 2012 3:21 pm

    Dragoș, astea-s aberații de sistem - ori așa le vedem noi.
    Da, e amuzant să citim aiureli americane, dar la final o să-i ia gâtu'.
    Între timp, sistemul consideră că orice justificare, indiferent de cât de ridicolă e, merită examinată și discutată.
    E din cauză că la ei sistemul se bazează pe precedente.

    Mișto!(0)Fleoșc!(0)